Nie znalazłem rozwiązania na forum więc piszę.
Mam pytanie do forumowych ekspertów. Wiecie może jak skonfigurować ePSXeInPCP żeby można było bez problemu zagrać w DW2 ?
Obecnie mam konfigurację pod BoF3 i wcześniejsza wersja DW chodzi bezproblemowo.
Emulator odpalam na laptopie:
1,83 procek
1GB ramu
grafika zintegrowana ATI Xpress 200M 256MB
Z góry dzięki za odpowiedź.
[EDIT]
Ten sam problem mam z DW3
Jedyną różnicą jest to że w tym przypadku przynajmniej na początku dźwięk jest w porządku ale nie ma obrazy, po naciśnięciu jakiegoś przycisku pojawia się problem j/w
[EDIT]
Digimon World 2/3 + ePSXeInPCP ==> jak skonfigurować ?
Digimon World 2/3 + ePSXeInPCP ==> jak skonfigurować ?
Ostatnio zmieniony 10 kwietnia 2008, 06:37 przez Rudsever, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapomniałem o tym najważniejszym szczególe
zaraz po załadowaniu płyty dźwięk strasznie przycina i co jakiś czas pojawia się ekran startowy gry ale w strasznej pixelozie i w kolorze czerni i bieli.
[EDIT]
Zmieniłem plugin obsługujący CD-Rom (teraz mam włączony SaPu's CD-ROM Plugin 1.0, na pluginach ePSXe CDR ASPI core 1.5.2. i ePSXe CDR WNT/W2K core 1.5.2. po wstępnym ich skonfigurowaniu) i odpaliłem wszystkie gierki ale niektóre elementy grafiki (postacie, czcionka) wyglądają jak namalowane farbami.
Macie na to jakieś lekarstwo <??>
[EDIT]
[EDIT]
Problem udało mi się rozwiązać zamieniając plugin Pete's DX6 D3D Driver 1.76 na plugin Pete's OpenGL Driver 1.76. U mnie to wystarczyło i mogę sobie swobodnie pograć
[EDIT]
[mod]Widze ciagle sie upierasz robic posta pod postem. M^F8[/mod]
zaraz po załadowaniu płyty dźwięk strasznie przycina i co jakiś czas pojawia się ekran startowy gry ale w strasznej pixelozie i w kolorze czerni i bieli.
[EDIT]
Zmieniłem plugin obsługujący CD-Rom (teraz mam włączony SaPu's CD-ROM Plugin 1.0, na pluginach ePSXe CDR ASPI core 1.5.2. i ePSXe CDR WNT/W2K core 1.5.2. po wstępnym ich skonfigurowaniu) i odpaliłem wszystkie gierki ale niektóre elementy grafiki (postacie, czcionka) wyglądają jak namalowane farbami.
Macie na to jakieś lekarstwo <??>
[EDIT]
[EDIT]
Problem udało mi się rozwiązać zamieniając plugin Pete's DX6 D3D Driver 1.76 na plugin Pete's OpenGL Driver 1.76. U mnie to wystarczyło i mogę sobie swobodnie pograć
[EDIT]
[mod]Widze ciagle sie upierasz robic posta pod postem. M^F8[/mod]