Digimon World 2/3 + ePSXeInPCP ==> jak skonfigurować ?

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Rudsever
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 18:33

Digimon World 2/3 + ePSXeInPCP ==> jak skonfigurować ?

Post autor: Rudsever »

Nie znalazłem rozwiązania na forum więc piszę.
Mam pytanie do forumowych ekspertów. Wiecie może jak skonfigurować ePSXeInPCP żeby można było bez problemu zagrać w DW2 ?
Obecnie mam konfigurację pod BoF3 i wcześniejsza wersja DW chodzi bezproblemowo.
Emulator odpalam na laptopie:
1,83 procek
1GB ramu
grafika zintegrowana ATI Xpress 200M 256MB
Z góry dzięki za odpowiedź.

[EDIT]
Ten sam problem mam z DW3
Jedyną różnicą jest to że w tym przypadku przynajmniej na początku dźwięk jest w porządku ale nie ma obrazy, po naciśnięciu jakiegoś przycisku pojawia się problem j/w
[EDIT]
Ostatnio zmieniony 10 kwietnia 2008, 06:37 przez Rudsever, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Jak jeszcze napiszesz, na którym etapie emulacji gra nie działa, niezwłocznie przystapimy do działania.
Rudsever
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 18:33

Post autor: Rudsever »

Zapomniałem o tym najważniejszym szczególe :oops:
zaraz po załadowaniu płyty dźwięk strasznie przycina i co jakiś czas pojawia się ekran startowy gry ale w strasznej pixelozie i w kolorze czerni i bieli.

[EDIT]
Zmieniłem plugin obsługujący CD-Rom (teraz mam włączony SaPu's CD-ROM Plugin 1.0, na pluginach ePSXe CDR ASPI core 1.5.2. i ePSXe CDR WNT/W2K core 1.5.2. po wstępnym ich skonfigurowaniu) i odpaliłem wszystkie gierki ale niektóre elementy grafiki (postacie, czcionka) wyglądają jak namalowane farbami.
Macie na to jakieś lekarstwo <??>
[EDIT]

[EDIT]
Problem udało mi się rozwiązać zamieniając plugin Pete's DX6 D3D Driver 1.76 na plugin Pete's OpenGL Driver 1.76. U mnie to wystarczyło i mogę sobie swobodnie pograć :)
[EDIT]

[mod]Widze ciagle sie upierasz robic posta pod postem. M^F8[/mod]
ODPOWIEDZ