Mam problem z emulacją ww. gry. Załącza się ale działa bardzo wolno, nie da się grać. Korzystam z PCSX2 0.9.8. To wina konfiguracji czy komputera?
Korzystam z takiego kompa: Pentium T4300 Dual-core 2.1GHz, GeForce G105 512MB, 2GM Ram. Świeżo po formacie więc śmiga szybko. Wgrane najnowsze sternowniki do grafiki i DirectX 9.0c.
Wiem, że gry z PS2 potrzebują dość mocnego sprzętu no ale kurde:P ta gra jest stara jak świat, z 2004 roku.
Fight Night Round 2
Witam.
Nie napisałeś ile masz fps, stwierdzenie, ze działa wolno i nie da się grac nic w sumie nie mówi (masz 2 fps ? ). Niestety problemem jest tu słaby komputer (podejrzewam, ze to laptop). Grafika nie jest jakimś demonem szybkości, ale lepsza niż moja (nie dużo ale jest ) Za to procka to masz słabiutkiego.
Nie patrz z którego roku jest gra. Wydaje mi się, że emulator jest optymalizowany pod tytuły TOP'owe.
Nie posiadam FNR 2 tak wieć nie powiem jakie osiągam wyniki, za to posiadam FNR 3 (NTSC) i powiem, ze nie jest tragicznie. Ogólnie chodzenie po menu i filmiki działają z pełną prędkością (60fps). Przy wyborze zawodnika oraz podczas gry mamy już spowolnienie emulacji (najmniej chyba miałem 30fps).
Widzę, że używasz DirectX 9.0c zapewne korzystasz z XP, spróbuj coś z nowszych Windowsów (wykorzystasz DX10 jeśli w ogóle coś to da ). Użyj pluginu, który korzysta ze sprzętowego wyświetlania grafiki (Direct3D10 (Hardware)).
Na koniec kilka screenów:
Konfigurację możesz zobaczyć TUTAJ
Nie napisałeś ile masz fps, stwierdzenie, ze działa wolno i nie da się grac nic w sumie nie mówi (masz 2 fps ? ). Niestety problemem jest tu słaby komputer (podejrzewam, ze to laptop). Grafika nie jest jakimś demonem szybkości, ale lepsza niż moja (nie dużo ale jest ) Za to procka to masz słabiutkiego.
Nie patrz z którego roku jest gra. Wydaje mi się, że emulator jest optymalizowany pod tytuły TOP'owe.
Nie posiadam FNR 2 tak wieć nie powiem jakie osiągam wyniki, za to posiadam FNR 3 (NTSC) i powiem, ze nie jest tragicznie. Ogólnie chodzenie po menu i filmiki działają z pełną prędkością (60fps). Przy wyborze zawodnika oraz podczas gry mamy już spowolnienie emulacji (najmniej chyba miałem 30fps).
Widzę, że używasz DirectX 9.0c zapewne korzystasz z XP, spróbuj coś z nowszych Windowsów (wykorzystasz DX10 jeśli w ogóle coś to da ). Użyj pluginu, który korzysta ze sprzętowego wyświetlania grafiki (Direct3D10 (Hardware)).
Na koniec kilka screenów:
Konfigurację możesz zobaczyć TUTAJ
Sprzet: P4 3GHz, 512 RAM, GF4ti
Notebook: Fujitsu-Siemens E8420 (9300M GS)
Notebook: Fujitsu-Siemens E8420 (9300M GS)
Jeśli chodzi o dwurdzeniówki Intela to masz najgorszy model z możliwych i tyle. Pozatym to PCSX2 nie jest jeszcze doskonały i to normalne, że coś będzie się cięło. Jeśli rady kolegi chinka nic nie dadzą, to spróbuj pobawić się z speedhackami. Trochę Ci to zajmie, ale gra JEST warta świeczki, więc życzę powodzenia. Edit: A tak notabene PCSX to na wersji 0.97 mi gry lepiej działały nawet o 10 FPS. Przykładem jest God of War 2, które na 0.98 z speedhackiem na VU1 poziom 2 działało z prędkością 30 FPS, a na 0.97 wzrosło do 48, więc uważam że powinieneś spróbować na tej wersji.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Ta gra jak dotąd nie była dobrze obsługiwana i brak optymalizacji pod ten tytuł powodują opisane przez Ciebie i wspominane przez moich przedmówców problemy z prędkością.Fight Night Round 2 - Mam problem z emulacją ww. gry. Załącza się ale działa bardzo wolno,
Ze swojej strony mogę napisać, że podstawową rzeczą jaką należy zrobić przy emulacji PS2 to zrzucenie gry na twardziela, które w porównaniu do uruchamiania z płyty daje solidnego (min. 10 klatek wzwyż) kopa w temacie prędkości. Kolejne fpsy zyskasz dzięki optymalizacji pamięci w systemie - ustawienie pamięci wirtualnej (zwanej również plikiem stronicowania) na stałą wartość o wielkości 2 do 3 GB. Mocny skok wydajności uzyskuje się również przy przesiadce na DX10 - obserwowany wzrost liczby klatek to 20-50% w zależności od uruchamianego tytułu, ale taki krok jest dość drastyczny bo wiąże się ze zmianą systemu i przejściem z 32b WinXP na 64b Win7. Mniej drastyczne, a tym samym bardziej wskazane jest wypróbowanie wersji SVN emulatora, co prawda przesiadka nie zawsze wiąże się z wzrostem prędkości, niemniej działanie wtyczek (np. na SVN dźwięk jest znacznie lepszy względem 0.9.8) i kompatybilność względem gier jest znacznie ulepszona.
W końcu pozostaje zabawa samymi ustawieniami emulatora - speedhacki często dają zadowalające rezultaty, a w ostateczności można też skorzystać z frameskippa co drugą klatkę - jeśli tytuł wystartuje i wyświetli obraz poprawnie, czyli generalnie gra się nie zsypie przy zastosowaniu tego tricku to bez problemu można przyśpieszyć ją w ten sposób dwukrotnie. Jak jednak wspomniałem, nie zawsze to działa, a w zasadzie przeważnie nie działa, robi to problemy i psuje dźwięk :]
Po pierwsze, świat, to jest Ziemia, podobnie jak pozostałe planety układu Słonecznego powstały mniej więcej 4,5 mld lat temu - stwierdzenie, że gra z 2004 dorównuje jej wiekiem jest trochę mocno przesadzone, nie sądzisz?Wiem, że gry z PS2 potrzebują dość mocnego sprzętu no ale kurde:P ta gra jest stara jak świat, z 2004 roku.
Po drugie, to nie jest gra dla PC, więc data wydania nie ma tu większego znaczenia, jeśli emulator nie obsługuje danego tytułu, lub/i nie został należycie zoptymalizowany do jego obsługi to nie ma znaczenia czy pozycja została wydana w roku 2004, czy w 2012. W tym przypadku, jak pisałem powyżej, nie został, więc jest jak jest.
2BII!2B
jesteś synem Strasburgera?Po pierwsze, świat, to jest Ziemia, podobnie jak pozostałe planety układu Słonecznego powstały mniej więcej 4,5 mld lat temu - stwierdzenie, że gra z 2004 dorównuje jej wiekiem jest trochę mocno przesadzone, nie sądzisz?
Dzięki za odpowiedzi. Widząc, że z gówna się bata nie ukręci po prostu zakupiłem PSP. Pozdrawiam.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt: