Problem z Beyblade

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Scolair
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 11 czerwca 2004, 22:07

Problem z Beyblade

Post autor: Scolair »

otóż mam gre beyblade no i wszystko chodzi git ale nie mam muzyki podczas walk i w czasie walki strasznie wolno chodzi co może być tego pryczyną ???
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Podaj konfigurację sprzętową Twojego komputera (+ konfig pluginów - także mile widziany). Upewnij się, jaką wersję ww. gry posiadasz - RIP/ISO/na CD ???
Scolair
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 11 czerwca 2004, 22:07

Post autor: Scolair »

Plugin: Pete's DX6 D3D Driver 1.1.75
Author: Pete Bernert
GFX card: MSI MS-StarForce GeForce4 Ti 4200 (NVIDIA GeForce4 Ti 4200)

Resolution/Color:
- 1280x1024 Fullscreen - [16 Bit]

Textures:
- R5G5B5A1
- Filtering: 0
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limit: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: 100

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 0
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: off
- Advanced blending: none

Misc:
- Scanlines: off [0]
- Unfiltered FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Full vram: off
- Game fixes: off [00000000]


Dzwięk: Eternal SPU Plugin 1.41

cd:ePSXe CDR ASPI core 1.5.2.

gram w gre z płyty

to konfiguracja mego kompa:

AMD Athlon 1800+
MSI MS-StarForce GeForce4 Ti 4200 (NVIDIA GeForce4 Ti 4200)
512 RAM
Windows 98 SE
DirectX 9.0
Mortus
Administrator
Administrator
Posty: 840
Rejestracja: 05 września 2002, 17:35

Post autor: Mortus »

No to tak profilaktycznie zaczniemy:
1 - ustaw FPS limit na Auto-Detect
2 - zrzuć gierkę do obrazu (ISO, BIN, ...)
3 - możesz zwiększyć VRAM i texturki dać lepsze
4 - jak to zrobisz to poczekaj na w_m'a :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Masz całkiem niezły sprzęt - nie musisz grać na tak 'surowych' ustawieniach pluga graficznego. Rozdziałke natomiast możesz śmiało zmniejszyć ;].
1) Zainstaluj sterowniki ASPI (do zassania w downloadzie) i nowe Detonatory (www.nvidia.com)
2) Zgraj grę do ISO
3) Zmień pluga na Pete's OpenGl > w konfigu daj:
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Póki co - tyle... Pokombinuj i informuj na bieząco o wynikach ;]
EDIT - tak to jest, jak się jednocześnie gada ze znajomymi i pisze posta - straaasznie się dłuży... Nie mniej jednak, zostawiam go na miejscu - niech tu sobie wegetuje ;].
Scolair
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 11 czerwca 2004, 22:07

Post autor: Scolair »

ściągnąłem z działu download plik Reflect do zrzucania płyt do obrazów ISO ale wyświetla mi się taki komunikat: "no supported interface aborted"
potem "no compatible drives detected" co z tym zrobić ?
z kolei gdy zainstalowałem ASPI przy uruchamianiu wyświetla mi się
"error loading WNASPI32.DLL" co z tym zrobić ?
Awatar użytkownika
BzyRes
Administrator
Administrator
Posty: 2048
Rejestracja: 17 lutego 2003, 18:50

Post autor: BzyRes »

Do robienia ISO polecam program Clone CD - łatwy w obsłudze i bardzo stabilny.
Co do ASPI - spróbuj odinstalować stery (jeśli są to Force ASPI, to w katalogu ze starmi znajduje się odpowiedni pliczek do dezinstalacji). Poszukaj innego typu ASPI, powinieneś trafić na coś bardziej odpowiedniego do Twojego systemu (zwróć uwagę na wersję, którą instalujesz - tak aby pasowała do OS'u).
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5252
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

W zasadzie nie mogę napisać za dużo bo wszystko zostało już powiedziane. Jedynie co mogę zrobić podsumować to podsumować powyższe wypowiedzi:

1. Zainstaluj niezbędne sterowniki. Detonatory i ASPI to podstawa. Zaznacze tylko, że najlepiej użyć starych Force ASPI 1.7, które znajdziesz w downloadzie.
2. Jeśli płyta jest porysowana zrzuć ją do obrazu ISO - do tego celu najlepiej użyć CloneCD lub Alkohol120%
3. Jesli chodzi o ustawienia to osobiście do odpalenia BayBlade (Jap. NTSC) korzystałem z Pete`s OpenGL 1.75 w domyślnej konfiguracji, którą znajdziesz w dziale {Artykuły > Konfiguracja}
4. Gra nie sprawiała problemów - przeszedłm ją w ciągu 2 godzin.
2BII!2B
ODPOWIEDZ