Solidnie się ostatnio przeliczyłem, miałem nadzieję na szybką publikację RPCS3 dla macOS i wychodzi na to że trzeba będzie jeszcze poczekać. Miałęm nadzieję że równie szybko światło dzienne ujrzy kolejna stabilna wersja tytułowego emulatora PPSSPP i tu również zaliczyłem strzał jak kulą w płot. Nie pozostaje nic innego jak pocieszyć się informacjami dot. rozwojowej odsłony tego projektu.
Lista zmian, jakie względem poprzednich odsłon wprowadzono do tytułowej wersji v1.12.3-1018-g6f04f52f5 opublikowanej 23 marca br. obejmuje między innymi:
- usprawniono ładownie plików wykonywalnych elf;
- zwiększono stabilność programu działającego z wykorzystaniem softgpu;
- usunięto błędy uniemożliwiające prawidłowy zapis danych po załadowaniu gry z folderu sieciowego udostępnionego w systemie Windows;
- dodano dedykowany ekran informujący o krytycznych błędach, jakie wystąpiły podczas emulacji;
- wyeliminowano błędy występujące przy emulacji sieciowej funkcji sceNetAdhocPtpFlush objawiające się zrywaniem połączenia sieciowego, oraz usprawniono działanie funkcji sceNetAdhocPtpConnect pod systemami Linux;
- wprowadzono dodatkowe pola z oznaczeniem dysku i wersji gry na ekranie szczegółowych informacji o danym tytule;
- zwiększono kompatybilność programu, usprawniając emulację gier takich jak God of War, Metal Gear Solid: Peace Walker, R-Type Command, Taiko no Tatsujin Portable DX;
Zapraszam do pobrania najnowszych, rozwojowych wersji emulatora dla mobilnych systemów: Android oraz iOS, a także 32. i 64.bitowych Windowsów.