Nie chcę zapeszać, ale wygląda na to, że realizacja listopadowego założenia, z pobożnego życzenia może stać się faktem. Niniejszym wpisem, może nie wniosę wiele w temacie samego PPSSPP, bo ostatnie zmiany wciąż kręcą się w wokół obsługi wyświetlania obrazu z wykorzystaniem VR, baza materiałów w serwisie znów się powiększa, ale ilość nieogarniętych projektów kurczy się do minimum.

Wracajac do opisywanej kwestii… Lista zmian, jakie względem poprzednich odsłon wprowadzono do tytułowej wersji 1.13.2-1966-gb4c670694 opublikowanej 19 listopada br. obejmuje między innymi:
- wprowadzono szereg modyfikacji w obsłudze OpenXR, zwiększający komfort użytkowania aplikacji w trybie VR m.in. poprzez optymalizację działania zewnętrznego kontrolera, możliwość regulacji kamery z jego poziomu zoptymalizowany współczynnik proporcji, itp.;
- usprawniono wyświetlanie efektu mgły w programowym trybie generowania obrazu;
- usprawniono emulację instrukcji VV2Op;
- zoptymalizowano dekodowanie obrazu wykorzystującego model YUV oraz funkcje sceJpeg przy wyświetlaniu wstawek filmowych;
- usunięto błędy występujące w pamięci podręcznej przy konwersji 16.bitowych tekstur na ich 32-bitowe odpowiedniki;
- poprawiono emulację funkcji sceMp4Create;
- wyeliminowano błedy odpowiedzialne za dziwne zachowanie myszki w systemach macOS;
- zaktualizowano lokalizację, poprawiając tłumaczenia programu na język: tajwański i turecki;
- zwiększono kompatybilność programu, usprawniając emulację gier takich jak… Crash: Mind over Mutant, Digimon Adventure PSP, Jeanne D’Arc, Metal Gear Solid: Peace Walker, Monster Hunter 3rd, Pro Yakyu Spirits 2010, TwinBee Portable;
Zapraszam do pobrania najnowszych, rozwojowych wersji emulatora dla mobilnych systemów: Android oraz iOS, a jak również tradycyjnego wydania dla Windows.