Nowy emulator

Jak się okazuje wiodący od dłuższego czasu prym na scence emulatorów PSX’a ePSXe ma nowego (czy silnego?) konkurenta. Jest nim twór o nazwie SSSPSX, w który na dzień dzisiejszy możemy się zaopatrzyć w wersji 0.0.10 (co oznacza ni mniej ni więcej tyle, że jeszcze długa przed nim droga). Oto co poszło tym razem na widelec autora:

    poprawiono działanie gry RIKOMPAIRA (uwaga dla czytających – nie mam zielonego pojecia co to za gra…. być może [a nawet na pewno] tytuł nie do końca się zgadza, bo autor tłumaczenia [z japońskiego] na którym bazuję najwyraźniej tłumaczył ze słuchu). Tak czy inaczej zoptymalizowano pod nią kod
    wyeliminowano błąd, przez który muzyka na początku Chrono Triggera zamierała
    poprawiono czas dostępu do danych na płytach, a sama opcja czytania z CD’ka jest ciągle (wg. zapewnień autora) optymalizowana
    a do tego ogólna optymalizacja kodu 😛


Czy więc ePSXe ma się czego bać? Na razie raczej nie, ale w przyszłości… kto wie? Byle tylko autorowi nie brakło zapału, czego mu życzymy.

Plik do zassania stąd.

FF9 PL CD2 v.1.1

Tak panie i panowie – dzięki ciężkiej pracy tłumaczy mamy przyjemność zagrać z drugą płytę Final Fantasy 9 (wersja US NTSC) w naszym ojczystym języku 🙂

Odpowiedni plik możecie pobrać stąd.

Nie pozostaje mi więc nic innego, jak podzękować osobom odpowiedzalnym za stworzenie tego spolszczenia i życzyć Wam (graczom) dobrej zabawy 😛

PCSX dla użytkowników MAC’a

Niedawno pojawiła się kolejna wersja portu do PCSX’a, dzięki któremu możliwe jest granie w PSX’owe gry na MAC’u. Niestety jako że jest to wersja testowa występują w niej błędy takie jak:
– brak obsługi Mac OS X 10.4
– problemy z ustawianiem przycisków na niektórych padach (na razie nie wiadomo przez co ten błąd jest spowodowany)

Więcej informacji możecie zasięgnąć na stronie autora z której możecie również pobrać odpowiedni plik.

PS4Net 0.4

No i mamy przyjemność uświadczyć kolejnej wersji wtyczki odpowiedzialnej za sieciowe granie na emulatorach PSX’a. Zmiany może niewielkie, ale zawsze 😛
– poprawiono bledy zwiazane synchronicznym przesylaniem danych niskiego poziomu, dzięki czemu wyświetlany obraz nie będzie się kaszanił
– poprawiono bug, przez który ePSXe Cutor zawieszał się

Zapraszamy do odwiedzania oficjalnej strony…
…i ściągania nowej wtyczki.