Konfiguracja LowEnd

Na łamach PSePSXe poświeciliśmy dużo czasu na porównywanie pluginów graficznych pod względem odpalanych gier, opisom wyciskania z nich siódmych potów i konfiguracji przeznaczonej dla zamożnych komputerowców. Niestety zapomnieliśmy o ludziach, których los nie obdarzył metrowej grubości portfelem i męczą się nadal na swoich wysłużonych sprzętach. Właśnie dla nich postanowiłem przygotować ten opis, w którym przedstawię konfigurację emulatora pozwalającą na uruchamianie gier z przyzwoitą liczbą fps`ów.

Czytaj dalej „Konfiguracja LowEnd”

Konfiguracja HiEnd GPU

Co pewien czas na forum znajdują się wpisy osób ogarniętych syndromem „nowej technologii”, którzy w pogoni za najnowszymi osiągnięciami techniki w dziedzinie sprzętu pragną przełożyć swe upodobania do najnowszych procków i kart graficznych na temat emulacji zadając tym samym pytania typu „Jak uzyskać najlepszą grafikę w grze XYZ?” czy „Jakie są najlepsze / najbardziej optymalne ustawienia dla mojego Radeona 9X00?”. Głównie dla nich poświęcony jest ten tekst (choć innym też może przypaść do gustu), w którym z grubsza opiszę jak dobrać i skonfigurować wtyczkę graficzną by wycisnąć ósme poty z naszego „kosmicznego kombajnu”.

Czytaj dalej „Konfiguracja HiEnd GPU”

Konfiguracja Pete`s OpenGL2 v.2.5

Ustawienia podstawowe:

Rozdzielczość/Kolor:

  • 640×480 Fullscreen – NO desktop changing
  • Internal X resolution: 1
  • Internal Y resolution: 1
  • Keep psx aspect ratio: off
  • No render-to-texture: off
  • Filtering: 2
  • Hi-Res textures: 1
  • TexWin pixel shader: off
  • VRam size: 128 MBytes
Czytaj dalej „Konfiguracja Pete`s OpenGL2 v.2.5”