Na ogół lubię być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. Przyznam jednak szczerze, że czasami miło jest wrócić po dłuższym czasie do jakiegoś projektu, szczególnie gdy wiąże się to z odkrywaniem nowości, czy napawaniem się istotnymi poprawkami. Takowa niespodziewajka spotkała mnie właśnie w przypadku tytułowego FPse, o czym przeczytacie w dolnej części niusa
Tu z kolei, chciałbym przytoczyć listę zmian wprowadzonych do aplikacji, od czasu opisanej ostatnio wersji:
- usprawniono filtrowanie tekstur obrazu w trybach OpenGL i wygładzania pełnoekranowego (FSAA)
- poprawiając limiter klatek i opóźnienia wtyczek dźwiękowych zwiększono płynność emulacji
- do paczki wtyczek dodano plugin audio z niewielkim opóźnieniem
- naprawiono wykrywanie nośników zewnętrznych pod Androidem 4.3
- zwiększono prędkość działania pluginu OpenGL
- naprawiono sterowanie w grze Silent bomber
- dodano natywne wsparcie dla wibracji
- naprawiono błąd skanowania obrazu ISO
- poprawiono obsługę przycisków L2 i R2 na Xperii Play, Ouya i Shield
- naprawiono działanie cyfrowego krzyża na urządzeniach Ouya, Shield oraz zewnętrznych gamepadach
- poprawiono działanie aplikacji na urządzeniach z procesorami ARMV6
- naprawiono działanie opcji fast drawing mode na Androidzie 4.3
- dodano opcję "szybkiego przewijania" na platformie Ouya
- zoptymalizowano kod pod procesory ARM V5, V6 i V7
- zwiększono prędkość skanowania nośnika
- dodano opcje automatycznego rozpoznania układów graficznych Adreno
- dodano możliwość ręcznego wyboru pluginów
- zwiększono kompatybilność emulatora, umożliwiając bezproblemową grę w tytuły takie jak: Moto Racer, Einhender, Breath of fire III, X-Men metal mutant, Worms Armageddon, Vampire hunter, Rebel Assault II