pSX v1.8 Released

Sezon niewielkich poprawek i śladowych informacji o zmianach w emulatorach szaraka w końcu dobiegł końca, a to za sprawą najnowszej odsłony pSX


która opatrzona została następującą listą zmian:
  • standardowe już poprawki w Geometry Transfer Engine (GTE)
  • wyeliminowano błąd występujący w przypadku, gdy emulator odwoływał się do nieistniejącego pliku memorki
  • kilka poprawek w debuggerze (repetowanie/zapisywanie rozmieszczenia okien, możliwość ustawienia czcionki)
  • usunięto błąd powodujący zamykanie programu po salucie na 3 palce (Ctrl-Alt-Del)
  • naprawiono błąd występujący przy wyjęciu nośnika w trakcie jego odczytu
  • ulepszono obsługę warstwy dźwiękowej i efektów audio (reverb)
  • kilka poprawek w GUI (listy rozwijane, ustawienia gamma)
  • zrestytuowano obsługę CDAudio z poziomu BIOSu konsoli
  • poprawiono detekcję samo-nadpisującej części kodu
  • dodano wsparcie dla SPU IRQs w buforze CD
  • poprawiono obsługę frame buffer`a
  • kilka poprawek w obsłudze sub-q
  • poprawiono obsługę plików CUE
  • zaimplementowano analizę CCD
W rezultacie wprowadzone zmiany zaowocowały zwiększoną kompatybilnością i prawidłowym wyświetlaniem obrazu w grach takich jak Wipeout czy Tony Hawk Pro Skater 2 oraz poprawioną obsługa dźwiku CDA, co warto wypróbować zarówno w BIOSowym odtwarzaczu Audio jak i niezapomnianym Vib Ribbon (z którego to właśnie screen widzicie powyżej). Gorąco zapraszam do odwiedzin strony domowej emulatora, ściągania programu i testów.