PCSX-Redux Dev.0.9294

Nadganiając powstałe zaległości, publikuje kolejne materiały, tym razem poświęcone tytułowemu PCSX-Redux. Informacje skrócone, bo z uwagi na opisane poprzednio uwarunkowania, czas jaki mogłem poświęcić na analizę zmian był bardzo mocno ograniczony. Pomimo tego…

PCSX-Redux on Linux #05

Lista zmian, jakie względem poprzednio opisanych wersji, znalazły się w wydaniu z dnia 10 czerwca 2022 r. oznaczonym jako 9294-c04e5f57 obejmuje między innymi:

  • dodano obsługę układów CH37x;
  • rozbudowano mechanizm wyszukiwania danych w pamięci;
  • usprawniono i zoptymalizowano działanie skryptów LUA;
  • usprawniono działanie funki odpowiedzialnych za odczyt danych CDDA;
  • zoptymalizowano zmienne środowiskowe automatycznych kompilacji dla systemu Linux, optymalizując je pod kątem Ubuntu w wersji 22.04;
  • dodano opcję umożliwiająca manualne ustawienie analogowego trybu kontrolera gier;
  • wdrożono nową metodę transferów UV oraz klasę FifoUV oraz stosowne połączenie z LUA dla niej;
  • usprawniono przetwarzanie danych w formacie minipsf;
  • zaktualizowano bibliotekę zlib do wersji 1.2.12, libuv do wersji 1.44.1 vixl do wersji 6.2.0 oraz porzucono clang na rzecz gcc oraz wprowadzono poprawki zapewniające bezproblemową kompilację kodu pod systemami Arch;
  • zaimplementowano dodatkową bibliotekę multipart-parser-c oraz wdrożono wykorzystująca ją metodę przesyłania zrzutu VRAM po http;
  • zwiększono kompatybilność programu usprawniając obsługę Ridge Racer;

Najnowsze wydanie emulatora, przeznaczone dla systemów Windows , jak również nowo opublikowane binarki dla Linuksa oraz systemu macOS znajdziecie w tutejszym downloadzie.