Nadganiając powstałe zaległości, publikuje kolejne materiały, tym razem poświęcone tytułowemu PCSX-Redux. Informacje skrócone, bo z uwagi na opisane poprzednio uwarunkowania, czas jaki mogłem poświęcić na analizę zmian był bardzo mocno ograniczony. Pomimo tego…

Lista zmian, jakie względem poprzednio opisanych wersji, znalazły się w wydaniu z dnia 10 czerwca 2022 r. oznaczonym jako 9294-c04e5f57 obejmuje między innymi:
- dodano obsługę układów CH37x;
- rozbudowano mechanizm wyszukiwania danych w pamięci;
- usprawniono i zoptymalizowano działanie skryptów LUA;
- usprawniono działanie funki odpowiedzialnych za odczyt danych CDDA;
- zoptymalizowano zmienne środowiskowe automatycznych kompilacji dla systemu Linux, optymalizując je pod kątem Ubuntu w wersji 22.04;
- dodano opcję umożliwiająca manualne ustawienie analogowego trybu kontrolera gier;
- wdrożono nową metodę transferów UV oraz klasę FifoUV oraz stosowne połączenie z LUA dla niej;
- usprawniono przetwarzanie danych w formacie minipsf;
- zaktualizowano bibliotekę zlib do wersji 1.2.12, libuv do wersji 1.44.1 vixl do wersji 6.2.0 oraz porzucono clang na rzecz gcc oraz wprowadzono poprawki zapewniające bezproblemową kompilację kodu pod systemami Arch;
- zaimplementowano dodatkową bibliotekę multipart-parser-c oraz wdrożono wykorzystująca ją metodę przesyłania zrzutu VRAM po http;
- zwiększono kompatybilność programu usprawniając obsługę Ridge Racer;
Najnowsze wydanie emulatora, przeznaczone dla systemów Windows , jak również nowo opublikowane binarki dla Linuksa oraz systemu macOS znajdziecie w tutejszym downloadzie.