PCSX-Redux Dev.0.10459

Przeciwdziałając powstaniu kolejnych zaległości, publikuje materiały poświęcone tytułowemu PCSX-Redux. Informacje skrócone, by aktualizacje trafiły również do pozostałych pionów… Niemniej…

PCSX-Redux on Linux #01

Lista zmian, jakie względem poprzednio opisanych wersji, znalazły się w wydaniu z dnia 14 sierpnia 2022 r. oznaczonym numerem 10459 obejmuje między innymi:

  • usprawniono działanie procesu automatycznej aktualizacji emulatora;
  • poprawiono emulację przerwań SIO1 w trybie natywnym;
  • rozbudowano debugger o edytor VRAM;
  • naprawiono działanie edytora shaderów;
  • wdrożono tryb kiosku, blokujący możliwość zmiany ustawień programu;
  • opublikowano emulator w wersji kontrolowanej z poziomu wiersza polecań;
  • wyeliminowano zaprzeszłe błędy w emulacji mieszania kolorów pod OpenGL;
  • usunięto błędy uniemożliwiające mapowanie przycisków gamepada po podłączeniu kontrolera w czasie działania programu;
  • poprawiono działanie filtrowania liniowego;
  • usprawniono wyświetlanie czcionek ekranowych;
  • poprawiono błędy występujące przy przetwarzaniu pustych wywołań DMA;
  • dodano obsługę LTO przy kompilacji programu;

Najnowsze wydanie emulatora, przeznaczone dla systemów Windows , jak również nowo opublikowane binarki dla Linuksa oraz systemu macOS znajdziecie w tutejszym downloadzie.